Soutěž Vuchlady odstartovala a je možnost se přihlašovat do 28. 6.

Česká módní značka Vuch je kreativní a nápaditá nejen ve svých kolekcích, designech, vzorech a barvách, ale i díky speciálním projektům. Jedním z nich je soutěž Vuchlady, která hledá jedinečné a inspirující ženy. 

Vuchlady dává nové příležitosti všem ženám a dívkám bez rozdílu věku, zkušeností nebo konfekčních velikostí. Soutěž hledá inspirativní neokoukanou tvář, která zažije neopakovatelnou příležitost stát se modelkou a bude tváří samotné značky Vuch. Poslední ročníky ukázaly velmi inspirativní ženy, v loňském roce vyhrála charismatická a věčně usměvavá Jana Albrechtová. A celoroční spolupráce s ní byla jedna velká zábava.

Vuch je mladá česká fashion firma založená v roce 2015. Vyznačuje se originálním a neotřelým designem, barevností a svým způsobem i extravagancí. Díky svému českému návrhářskému a kreativnímu týmu vytváří nevšední módu, která dokáže oslovit širokou cílovou skupinu zákazníků. Hlavní ideou firmy je design netradičních módních kousků plných barev a radosti.

Vuch se věnuje i tématům udržitelnosti, na trh přináší eko kolekce a podporuje nejrůznější projekty s charitativním přesahem. A nebude tomu jinak ani u Vuchlady. Za každou přihlášenou dívku nebo ženu do soutěže společnost daruje finanční podporu 100 Kč organizaci Tělo s příběhem, která pomáhá ženám po porodu přijmout své tělesné změny, i dodat sebevědomí a posunout se tak v životě dál. Znamená to tedy, že adeptky, které se přihlásí, zároveň podpoří dobrou věc.

„Každá žena si nese příběh vně i uvnitř. Podoba tohoto příběhu, který se zobrazuje na těle i duši, ne vždy zapadá do pomyslných tabulek dokonalosti. Proto chceme ve spojení s dobročinným projektem Tělo s příběhem láskyplně podpořit všechny ženy a zdůraznit krásu všech těl bez ohledu na jejich odlišnosti. My ve Vuch víme, že každá z nás je jedinečná a výjimečná. Právě proto nám NEzáleží na tom, kolik followers má nebo kolik filtrů zná. NEhledáme modelku s dokonalými mírami nebo tvář z magazínu. Naopak vybíráme lady, která je svá, a proto jedinečná,“ říká Martin Kůs, spolumajitel a šéfdesignér Vuch.

Co udělat pro to stát se Vuchlady?

Je to velmi jednoduché. Stačí do 28. 6. nahrát fotografie na Instagram s hastagem #vuchlady. Do popisu fotky stačí napsat, proč právě dotyčná by se měla stát letošní Vuchlady. Důležité je mít veřejný profil, aby fotka byla viditelná.  Semifinále Vuchlady proběhne v Praze formou eventu v pražském showroomu Vuch na Národní třídě v polovině července. O vítězce rozhodnou fanoušci hlasováním na webových stránkách na konci července.

Ambasadorkou letošního ročníku soutěže je zpěvačka a bývalá účastnice SuperStar Markéta Konvičková. Více informací o soutěži a jejich podmínkách na www.vuchlady.cz